GWARANCJA DOOR-TO-DOOR!
Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
12-miesięczna gwarancja - w każdym przypadku dla firm i dla konsumentów.
Dla maksymalnego komfortu zakupów wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom w czasie trwania okresu gwarancji oferujemy gwarancję w systemie door-to-door. Czyli "od drzwi do drzwi", tzn. bezpłatny: odbiór, naprawa oraz dostarczenie urządzenia.
A. WARUNKI UDZIELONEJ GWARANCJI
1. Posiadacz ważnego dokumentu gwarancyjnego może zgłaszać roszczenia z tytułu gwarancji w każdym Punkcie Serwisowym IPC na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej. Lista punktów dostępna:
http://olpe.pl/serwis/
2. Sprzedawca jest zobowiązany do wykonania przeglądu zerowego urządzenia w obecności Klienta. (*)
3. Klient zobowiązuje się do dokonywania okresowych, odpłatnych przeglądów technicznych urządzenia przez Serwis zgodnie z instrukcją obsługi i książką przeglądów urządzenia.
4. Ujawnione w okresie gwarancji wady zostaną usunięte najdalej w ciągu 21 dni, licząc od daty dostarczenia urządzenia do Serwisu. Okres trwania gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w którym urządzenie było w dyspozycji Serwisu.
5. Reklamowane urządzenie winno być dostarczone z kompletnym wyposażeniem standardowym, czyste, z czytelną tabliczką znamionową i nadrukami.
6. Części wymienione w ramach gwarancji stanowią własność Clinus Sp. z o.o. Wszystkie części wymienione w procesie reklamacyjnym są objęte gwarancją do końca okresu gwarancji podstawowej urządzenia. Okres trwania gwarancji na wymienioną część nie ulega przedłużeniu. (**)
7. Koszt dojazdu do reklamowanego urządzenia lub dostarczenia reklamowanego urządzenia do Serwisu ponosi gwarant. W przypadku nieuzasadnionego wezwania APS, APSma prawo obciążyć Klienta kosztami dojazdu i kosztami manipulacyjnymi związanymi z wyjaśnieniem sprawy. (**)
8. Dokument gwarancyjny jest ważny jeśli posiada prawidłowo wypełnione wpisy dot. sprzedanego urządzenia (bez skreśleń i poprawek) i pieczęć sprzedawcy a Klient (**) kwituje podpisem protokół przekazania urządzenia.
9. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów kodeksu cywilnego lub ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
A. ODMOWA PRZYJĘCIA
APS odmawia przyjęcia tylko w przypadku:
- stwierdzenia użytkowania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem i instrukcją obsługi,
- dostarczenia urządzenia brudnego, urządzenia bez osprzętu standardowego, bez tabliczki znamionowej
- stwierdzenia przyczyny usterki innej niż wada materiałowa bądź produkcyjna tkwiąca w urządzeniu,
- nieważnego dokumentu gwarancyjnego oraz braku dowodu zakupu,
B. GWARANCJĄ JAKOŚCI NIE SĄ OBJĘTE WADY:
1. Części zamiennych i elementów wyposażenia podlegających normalnemu zużyciu eksploatacyjnemu:
- Odkurzacze, urządzenia do czyszczenia dywanów: osprzęt zewnętrzny, filtry, kabel zasilający koła
- Parownice: osprzęt zewnętrzny
- Urządzenia ciśnieniowe: osprzęt zewnętrzny, zawory, uszczelnienia, filtry, kabel zasilający, koła
- Urządzenia wysokociśnieniowe: osprzęt zewnętrzny, zawory, uszczelnienia, filtry, dysza paliwa, elektroda zapłonowa, kabel zasilający, koła
- Zamiatarki: szczotki, listwy osłonowe, świece zapłonowe, filtry, koła, akumulator rozruchowy, akumulatory trakcyjne
- Odśnieżarki: filtry, świeca zapłonowa, frez do śniegu, kołki zabezpieczające frez
- Głowice do czyszczenia zbiorników: uszczelnienia
- Urządzenia typu HDR: filtry
- Odkurzacze przemysłowe: filtry, osprzęt
- Urządzenia do czyszczenia suchym lodem: uszczelnienia, osprzęt.
2. Mechaniczne (pęknięcia, złamania, przecięcia, przetarcia, odkształcenia spowodowane uderzeniem, zatarcie silnika czy układu przeniesienia napędu spowodowane brakiem smarowania).
3. Wywołane pracą, bądź składowaniem urządzenia w skrajnie niekorzystnych warunkach tzn. dużej wilgotności, zapylenia, zbyt niskiej (mróz) bądź zbyt wysokiej temperatury otoczenia.
4. Spowodowane zanieczyszczeniami wody, paliwa, powietrza. Spowodowane wadliwą instalacją elektryczną użytkownika
5. Spowodowane zalaniem, zawilgoceniem podzespołów elektrycznych bądź elektronicznych wodą.
6. Powstałe wskutek stosowania innych środków chemicznych niż zalecane przez producenta dla danego typu urządzenia, niestosowanie się do uwag eksploatacyjnych przy korzystaniu ze środków chemicznych.
7. Termiczne, spowodowane zastosowaniem niewłaściwego paliwa, zasysania cieczy łatwopalnych, bądź tlących się zanieczyszczeń, zaburzeniem chłodzenia silnika, zaburzeniem wylotu spalin, zastosowaniu niewłaściwych bezpieczników, zasilaniem urządzenia wodą o wyższej temperaturze niż wskazana w instrukcji obsługi.
8. Uszkodzenia wynikłe z zaniechania przez Użytkownika czynności konserwacyjnych i obsługowych przewidzianych w instrukcji obsługi i dokumentach towarzyszących.
9. Uszkodzenia wynikłe ze stosowania nieoryginalnych, niewłaściwych dla danego modelu części zamiennych i wyposażenia, wykonywaniem napraw i przeróbek przez osoby nieupoważnione.